HRM - svetovanje pri upravljanju zaposlenih
  • Kdo smo
  • Kje smo
  • Kontakt
  • Objave
  • Zaposlitev
  • Obvestila za javnost
  • SI | EN
  • Sistemi
    vodenja
    • Sistem nagrajevanja
    • Izboljšanje delovne uspešnosti
    • Plačni sistem
    • Sistemizacija in organizacija
    • Razvoj sistema kompetenc
    • Svetovanje managementu
  • Analiza
    stanja
    • Merjenje organizacijske klime
    • Merjenje zavzetosti
    • Anketa zadovoljstva
    • Analiza kulture
  • Razvoj
    zaposlenih
    • Razvoj vodij po metodi 360°
    • Letni razvojni pogovori
    • Coaching
    • Izobraževanje in usposabljanje
  • Iskanje
    in profiliranje
    • Psihološko profiliranje
    • Assessment center
    • Iskanje in selekcija talentov
    • Headhunting
    • Kadrovski skrbni pregled
  • Delovno pravno
    svetovanje
    • Delovno pravni postopki
    • Interni akti
    • Pogodbena razmerja
išči

ANALIZA STANJA

  • Merjenje organizacijske klime
  • Merjenje zavzetosti
  • Anketa zadovoljstva
  • Analiza kulture
 

Merjenje organizacijske klime

Kako se počutijo zaposleni v podjetju?

Katera so tista področja v organizaciji, ki so zaznana kot »problematična« s strani zaposlenih?

Načrtovanje konkretnih ukrepov in sprememb, katero je prednostjo področje?

Ugodna organizacijska klima je osnova za dobro in učinkovito delovanje podjetja. Dobra organizacijska klima bistveno doprinese k počutju zaposlenih v podjetjih, vpliva na njihovo pripadnost in motiviranost za delo. Želeno je, da poznamo, kakšna je le ta znotraj podjetja in tudi znotraj posameznih enot.

Bistvene lastnosti organizacijske klime so naslednje:

  • označuje množico lastnosti organizacije, ki jih lahko preučujemo z različnimi dimenzijami
  • te lastnosti so zaznavne narave
  • zaposleni jih lahko opišejo, kar pomeni, da se jih jasno zavedajo
  • je relativno trajna
  • nastaja preko interakcije med člani organizacije, ki so jo delijo
  • osnova za oblikovanje so dejanski dogodki (na primer politika, postopki, vodenje, struktura, vrednote, norme, stališča, pravila, pogoji dela)
  • povratno vpliva na interpretacijo dejanskih dogodkov in posledično tudi na vedenje ljudi
  • nanaša se na odnose med zaposlenimi, kot tudi na odnos organizacije do zunanjega okolja
  • odraža organizacijske cilje, kot tudi kakovost delovnega okolja
  • predstavlja pomemben vidik uspešnosti poslovanja
  • po njej se organizacije med seboj razlikujejo

Najenostavnejši in tudi najpogostejši način za ugotavljanje le te predstavlja merjenje z vprašalnikom. Pri tem moramo zasledovati načelo, da je vsaka organizacija svet zase in je potrebno vprašalnik pripraviti glede na specifike. Merjenje predstavlja šele prvi korak, v nadaljevanju se moramo osredotočiti na analizo in pripravo ukrepov na podlagi dobljenih rezultatov.


O TEJ TEMATIKI SMO ZA VAS OBJAVILI:

Orodja za ustvarjanje organizacijske klime

© HRM d.o.o. | Finžgarjeva ulica 4 | SI-1000 Ljubljana | T + 386 31 737 788 | E info@hrm-storitve.si | www.hrm-storitve.si | Vse pravice pridržane