HRM - svetovanje pri upravljanju zaposlenih
  • Kdo smo
  • Kje smo
  • Kontakt
  • Objave
  • Zaposlitev
  • Obvestila za javnost
  • SI | EN
  • Sistemi
    vodenja
    • Sistem nagrajevanja
    • Izboljšanje delovne uspešnosti
    • Plačni sistem
    • Sistemizacija in organizacija
    • Razvoj sistema kompetenc
    • Svetovanje managementu
  • Analiza
    stanja
    • Merjenje organizacijske klime
    • Merjenje zavzetosti
    • Anketa zadovoljstva
    • Analiza kulture
  • Razvoj
    zaposlenih
    • Razvoj vodij po metodi 360°
    • Letni razvojni pogovori
    • Coaching
    • Izobraževanje in usposabljanje
  • Iskanje
    in profiliranje
    • Psihološko profiliranje
    • Assessment center
    • Iskanje in selekcija talentov
    • Headhunting
    • Kadrovski skrbni pregled
  • Delovno pravno
    svetovanje
    • Delovno pravni postopki
    • Interni akti
    • Pogodbena razmerja
išči

ANALIZA STANJA

  • Merjenje organizacijske klime
  • Merjenje zavzetosti
  • Anketa zadovoljstva
  • Analiza kulture
 

Merjenje zavzetosti

Kako zavzete zaposlene imamo?

Koliko zaposlenih bi zelo hitro zamenjalo službo?

Kako se kaže premajhna zavzetost?

Zaposleni, ki so čustveno in psihološko navezani na podjetje, so pri svojem delu uspešnejši in bolj učinkoviti. Zavzetost tako vpliva na dejanske poslovne rezultate, produktivnost in tudi fluktuacijo zaposlenih. Zaradi tako močnega vpliva je ključno, da poznamo zavzetost naših zaposlenih.

Zavzetost zaposlenih definiramo preko treh kategorij:

  • Zavzeti zaposleni so tisti energični zaposleni, ki delajo s strastjo, čutijo globoko povezanost s podjetjem, so izvor inovacij in pomagajo pri razvoju podjetja.
  • Nezavzeti zaposleni so delno odsotni, naredijo le to, kar morajo, med delovnim časom »na pol spijo«, v delo sicer vlagajo svoj čas, ne pa tudi energije in strasti.
  • Aktivno nezavzeti zaposleni niso samo nezadovoljni na svojem delovnem mestu, ampak nezadovoljstvo tudi aktivno izkazujejo. Vsakodnevno podcenjujejo delo, ki ga opravijo njihovi zavzeti sodelavci, škodljivo vplivajo tudi na zavzetost in zadovoljstvo kupcev, strank, poslovnih partnerjev, itd...

Ljudje ne želijo biti nezavzeti, želijo živeti polno, produktivno, uspešno in zadovoljno življenje. Večina zaposlenih je ob prihodu na delovno mesto visoko zavzeta in motivirana, pomembno vprašanje je, kako to zadržati tudi v prihodnost.

Pomembno je torej, da vemo, koliko so naši zaposleni zavzeti. Z vprašalnikom ugotavljamo tri stopnje zavzetosti pri zaposlenih (zavzeti, nezavzeti in aktivno nezavzeti), ki nam omogoča da karseda celovito preučimo področje in prepoznamo kritične točke. Na tej podlagi lahko načrtujemo potrebne ukrepe, da ostaja zavzetost na isti ravni in se ne zmanjšuje.  

© HRM d.o.o. | Finžgarjeva ulica 4 | SI-1000 Ljubljana | T + 386 31 737 788 | E info@hrm-storitve.si | www.hrm-storitve.si | Vse pravice pridržane