HRM - svetovanje pri upravljanju zaposlenih
  • Kdo smo
  • Kje smo
  • Kontakt
  • Objave
  • Zaposlitev
  • Obvestila za javnost
  • SI | EN
  • Sistemi
    vodenja
    • Sistem nagrajevanja
    • Izboljšanje delovne uspešnosti
    • Plačni sistem
    • Sistemizacija in organizacija
    • Razvoj sistema kompetenc
    • Svetovanje managementu
  • Analiza
    stanja
    • Merjenje organizacijske klime
    • Merjenje zavzetosti
    • Anketa zadovoljstva
    • Analiza kulture
  • Razvoj
    zaposlenih
    • Razvoj vodij po metodi 360°
    • Letni razvojni pogovori
    • Coaching
    • Izobraževanje in usposabljanje
  • Iskanje
    in profiliranje
    • Psihološko profiliranje
    • Assessment center
    • Iskanje in selekcija talentov
    • Headhunting
    • Kadrovski skrbni pregled
  • Delovno pravno
    svetovanje
    • Delovno pravni postopki
    • Interni akti
    • Pogodbena razmerja
išči

SISTEMI VODENJA

  • Izzivi vodenja v času krize - HRM vidik
  • Kadrovski sistem ni cilj, ampak sredstvo za boljše vodenje
  • Spreminjajoča se vloga HR managerjev
  • Spreminjajoča se vloga HR managerjev - izsledki iz raziskave
  • Medgeneracijska komunikacija
  • Vloga v tujino napotenih sodelavcev v multinacionalnem podjetju
  • Čas je za drugačno kadrovsko politiko

ANALIZA STANJA

  • Orodja za ustvarjanje organizacijske klime

RAZVOJ ZAPOSLENIH

  • Nastavite zrcalo samemu sebi
  • Zakaj se vodje ob neprijetnih situacijah izogibajo soočanju z zaposlenimi?
  • HR manager v vlogi coacha vodilnemu managementu pri prestruktiriranju podjetja
  • Tudi z majhnim vložkom veliki učinki zabave
  • Spremembe ob vrnitvi na delovno mesto po sindromu izgorelosti – ovire in priložnosti
  • Različnost v delovnem okolju

DELOVNO PRAVNO SVETOVANJE

  • Kako zaposlenim sporočiti neprijetne novice
  • Postopek odpovedi pogodbe o zaposlitvi skozi oči delodajalca - psihološki vidik
  • Odpuščene delavce prepričajte o novi priložnosti

DRUGO

  • Povezanost telesne samopodobe mater ter kvalitete odnosa med materimi in hčerkami s samopodobo hčerk
  • Bistvene razlike in podobnosti dveh osnovnih negativnih čustev: strahu in jeze
 

Tudi z majhnim vložkom veliki učinki zabave

Vir: Časnik Finance 22.11.2009, št. 227/2009

avtorica Maja Fesel Kamenik


  • na kaj paziti pri zabavi v luci zaposlenih (NE organizacija zabave)?

V luči zaposlenih je zabava predvsem namenjena neformalnemu druženju. Še posebej v kriznih časih, je zabavo potrebno prilagoditi razmeram, v katerih se podjetje nahaja kot tudi organizacijski kulturi samega podjetja. V kolikor podjetje prestaja težke čase, je zagotovo bolj primerno organizirati skromnejšo zabavo kot sicer. Prav tako je zabava odvisna od kulture podjetja, ki se odseva tudi v branži; npr. zabava za IT podjetje bo drugačna kot zabava za finančno inštitucijo ali pa zabava za osebje fakultete.     

  • kako povezati zabavo in motivacijo zaposlenih za delo?

Pomembno je, da se skozi sporočilo zabave zaposlenim izrazi tudi pohvala in priznanje za delo v preteklem letu ter prenese navdih in motivacijo za delo v novem letu. V skladu s tem je na zabavi zaželen nagovor vodstva. Samemu sporočilu zabave pa naj bo prilagojeno tudi morebitno darilo in voščilo. Poleg tega krepitev neformalnih vezi med zaposlenimi, ki jih zabave omogočajo, običajno povečuje prijetno vzdušje in tudi motivacijo za delo. Zaposleni se skozi zabavo povežejo in posledično bolje počutijo v družbi drug drugega (bolj domače), kar lahko pozitivno vpliva na motivacijo.        

  • je bolje varčevati pri zabavi ali pri morebitni božičnici?

Zabavo je možno organizirati z relativno nizkimi stroški in zagotovo morajo biti sredstva za zabavo prilagojena stanju podjetja. Kljub temu pa pri zabavah ni možno veliko privarčevati, saj strošek zabave običajno predstavlja relativno majhen ali celo zanemarljiv strošek v strukturi stroškov podjetja.    

  • dilema: ali se ne bi raje odpovedali zabavi in dali manjšo nagrado zaposlenim

Odpoved zabave ni prava rešitev, saj predstavlja relativno majhen strošek podjetja, a lahko nematerialno precej pozitivno vpliva na odnose in vzdušje. Iz tega vidika je bolj smotrno organizirati zabavo kot pa npr. podariti zaposlenim 15 EUR namesto tega. Na zabavi zaposleni krepijo odnose, ki so za podjetje kot tudi za posameznika precej bolj pomembni kot pa relativno majhen materialen prispevek, ki lahko gre hitro v pozabo.  

  • ali bi ukinitev zabave vplivala na slabši timski duh?

Da, vsekakor. Posameznik preživi v službi precej svojega časa, zato je pomembno, da se v družbi sodelavcev dobro počuti in z njimi deli pomembnejše praznike ali dogodke. Na ta način ustvari podjetje priložnost, da se zmanjša razdalja med zaposlenimi v različnih oddelkih ali enotah in omogoči skupno pozitivno izkušnjo, izmenjavo želja in veselja.   

  • kako lahko zaposleni razumejo bodisi zabavo bodisi odpovedovanje zabave in posledicno, da nimajo nic?

Odpovedovanje zabave lahko zaposleni razumejo kot indikator zelo slabega stanja in vzdušja v podjetju ali pa slabih odnosov. Prav tako lahko razumejo, da niso niti toliko »vredni«, da bi si zaslužili zabavo (četudi skromno). Zagotovo se v takšnem podjetju ne počutijo dobro, saj je novoletna zabava običajna praksa v veliki večini podjetij.    

  • ali boste pri vas organizirali ali odpovedali zabavo, kako je s tem glede na lani, koliko boste v zabavo financno vlozili oz. ce je letos ne boste imeli ali boste zapravili manj, kaj nacrtujete s privarcevanim denarjem?

V podjetju obstaja veliko drugih precej bolj učinkovitih načinov varčevanja kot je organizacija novoletne zabave za zaposlene. Strošek zabave, v kolikor je prilagojen stanju podjetja, ne vpliva pomembno na poslovanje podjetja. Iz tega razloga je odpovedovanje zabavi neprimerna poteza, ki lahko ima negativne posledice na percepcijo podjetja, odnose, vzdušje in motivacijo. Ob tem se lahko vprašamo, kdo bi želel delati v podjetju, ki je v tako slabem stanju, da si ne more privoščiti niti skromne novoletne zabave? Verjetno nihče. Pri nas bomo zabavo organizirali, vendar bo budget prilagojen duhu časa in trenutni gospodarski situaciji, kar pa še ne pomeni, da ne more biti zabava prav tako zabavna, sproščena, vesela in prijetna.    

Ukvarjam se torej izključno z vidikom, kako zabava ali odpoved zabave vpliva na zaposlene (ne zanima me kako organizirati zabavo).

 

 

© HRM d.o.o. | Finžgarjeva ulica 4 | SI-1000 Ljubljana | T + 386 31 737 788 | E info@hrm-storitve.si | www.hrm-storitve.si | Vse pravice pridržane