HRM - svetovanje pri upravljanju zaposlenih
  • Kdo smo
  • Kje smo
  • Kontakt
  • Objave
  • Zaposlitev
  • Obvestila za javnost
  • SI | EN
  • Sistemi
    vodenja
    • Sistem nagrajevanja
    • Izboljšanje delovne uspešnosti
    • Plačni sistem
    • Sistemizacija in organizacija
    • Razvoj sistema kompetenc
    • Svetovanje managementu
  • Analiza
    stanja
    • Merjenje organizacijske klime
    • Merjenje zavzetosti
    • Anketa zadovoljstva
    • Analiza kulture
  • Razvoj
    zaposlenih
    • Razvoj vodij po metodi 360°
    • Letni razvojni pogovori
    • Coaching
    • Izobraževanje in usposabljanje
  • Iskanje
    in profiliranje
    • Psihološko profiliranje
    • Assessment center
    • Iskanje in selekcija talentov
    • Headhunting
    • Kadrovski skrbni pregled
  • Delovno pravno
    svetovanje
    • Delovno pravni postopki
    • Interni akti
    • Pogodbena razmerja
išči

SISTEMI VODENJA

  • Sistem nagrajevanja
  • Izboljšanje delovne uspešnosti
  • Plačni sistem
  • Sistemizacija in organizacija
  • Razvoj sistema kompetenc
  • Svetovanje managementu
 

Izboljšanje delovne uspešnosti

Kako reagirate, ko delo ni narejeno tako, kot bi si želeli?

Kako se soočate s konstantnim neizpolnjevanjem ciljev?

Želite izboljšati delovno učinkovitost enega zaposlenega, pa ne veste kako?

Izboljšanje delovne uspešnosti je proces, namenjen vodjem kot orodje za doseganje zastavljenih ciljev delovne uspešnosti zaposlenih. Namen izvajanja procesa je razvijanje in vzdrževanje visoko storilnostne kulture ter identifikacija posameznikov, ki ne dosegajo želenih in pričakovanih rezultatov. Program poteka v več fazah, v vseh se pričakuje tesno sodelovanje vodje s sodelavcem, ki je bil identificiran.

Proces vključuje naslednje korake:

  • Identifikacija – v kateri s pomočjo obstoječih ali na novo definiranih kriterijev spremljamo delovno uspešnost posameznikov in preko tega določimo tiste, ki v manjši meri dosegajo zastavljene cilje.
  • Komunikacija – v tej fazi se osredotočimo na učinkovito komunikacijo med vodjo in sodelavcem, ki je bil identificiran. V okviru tega vodjo tudi individualno usposobimo za izvajanje celotnega procesa.
  • Načrt za izboljšanje delovne uspešnosti – vodja skupaj s podrejenim naredi individualen načrt izboljšanja delovne uspešnosti, pri čemer je vodja usposobljen za vodenje takšnega razgovora, prav tako pogovor poteka po ustaljenem vzorcu, načrt pa se zapiše na predhodno pripravljeni obrazec. Odgovornost za izvajanje dogovorjenega načrta prevzame zaposleni.
  • Ugotavljanje napredka – po določenem času se vodja in podrejeni zopet sestaneta ter skupaj pogledata, kako je z izvajanjem aktivnosti in kakšen je napredek.
  • Zaključna faza – zadnji korak je osredotočen na ugotavljanje napredka ter v kolikšni meri so bile dogovorjene aktivnosti uresničene. V primeru ugotovitve, da je napredek manjši od pričakovanega, se sprejme odločitev o vrsti nadaljnjega postopka.

V podjetju nastopamo kot svetovalec, ki s pomočjo HR službe določimo vse potrebne korake, da se proces kakovostno izpelje. Osredotočimo se predvsem na definicijo postopka, pripravo obrazca, ki je konkreten in usklajen s potrebami družbe, ter usposabljanje vodij, da korektno in kvalitetno izvedejo celoten proces.

© HRM d.o.o. | Finžgarjeva ulica 4 | SI-1000 Ljubljana | T + 386 31 737 788 | E info@hrm-storitve.si | www.hrm-storitve.si | Vse pravice pridržane